log
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فقط خدا
نوشته شده در تاریخ 92/5/12 ساعت 3:15 ص توسط محمد جابر متوسل


اینهههههههههههه این میگن حجامت سر  وایییییی خیلی باحال بود  اگه دوست داشتین یه سری

هم به  ادامه مطلب برین  از اینکه عکس ها دیر باز میشن ببخشید  ولی حدس میزنم ارزش دیدن و خوندنش رو داشته باشه...

متشکرم ....... متوسلم

 

بابا سوزش نداره آخه درد هیچی درد نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه نه نه  عزیز جان اصلا فکر می کنی یکی داره سرت  رو می خارونه

کم کم آماده می شیم تا عکس ها رو ببینیم این با مو هست.....

 

عزیز جان آخه چه جوری هست که تیغ می زنن ولی درد و سوز نداره نه من قبول ندارم که اصلا نمی سوزه؟؟؟؟؟؟؟؟

جیگرت رو بخورم احمق جان قبل از تیغ زدن حدود10 تا20 دقیقه فقط لیوان می گذارن بعد تیغ می زنن  ok

و همین کار باعث می شه که پوست برای مدتی خرفت بشه وجالب اینکه تا چندساعت بعد از حجامت هم

سوزش چندانی نداره خیلی واقعا خیلی کم

خب این هم اولین عکس این عکس ها درذ ساعت 12نیمه شب در شب 24 رمضان در سال 1392 شمسی

گرفته شده... بعد از تیغ زدن مدت کوتاهی در حد10دقیقه لیوان روی سرم بود خیلی حس سبکی وآرامش داشتم

بعد که خاستم لیوان را بر دارم خانم دید وجیغ کشید گفت صبر کن می خام عکس بگیرم  من هم فکر تازه های وبلاگی به سرم زد  وگفتم دیگه نمی شه با این مخالفان حجامت با نرمی و آرامش بر خورد کرد باید با خشن ترین ها آمد جلو وایییییییی  چه خشن  کم کم داره حالم  به هم می خوره...

 

آقای محترم این ها چه عکس هایی هست که برای حجامت گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عزیز جان

نا برده رنج وحشت ترس حال هم خوردن  درد کشیدن               گنج واست گذاشتن خبر نداری ...

وقتی لیوان را برداشتم خانمم شروع به عکس گرفتن کرد چه با حال ،،،، به قدری خسته بودم  ،  اصلا حال و حوصله حجامت را نداشتم ولی هی داشتم امروز و فردا می کردم  خلاصه رفتم حجامت کردم خانم عزیزم خیلی ضریف تیغ زد با خودم گفتم  دوباره داره می ترسه و آهسته داره تیغ می زنه  ولی  دمش گرم چه دست سبکی داشت اصلا درد را حس نکردم و لیوان را برایم گذاشت دستگاه را روشن کردم دستگاه ساکشن برقی  غر غرغرغرغرغرغرغر.....

 

خیلی عالی بود به قدری حالم و آرامشم و خستگی از تنم از جسمم و حتی به جرئت می تونم بگویم که روحم هم آزاد شد چون حدیث داریم عقل سالم در بدن سالم از پس نتیجه اینکه بدن وعقل لازم و ملزوم یکدیگرند و وقتی عقل سالم باشد روح در آرامش است و این هم احادیث دیگر که برای صحت جسم آمده برای این است که انسان به کمال روحی و آرامش روانی و در آخر به قرب الهی برسد

 

 

 

خیلی عالی بود به قدری حالم و آرامشم و خستگی از تنم از جسمم و حتی به جرئت می تونم بگویم که روحم هم آزاد شد چون حدیث داریم عقل سالم در بدن سالم از پس نتیجه اینکه بدن وعقل لازم و ملزوم یکدیگرند و وقتی عقل سالم باشد روح در آرامش است و این هم احادیث دیگر که برای صحت جسم آمده برای این است که انسان به کمال روحی و آرامش روانی و در آخر به قرب الهی برسد

 

عزیزان وقتی که پیامبر در مورد حجامت می فرمایند دواع برای هر درد و بیماری است دیگر هیچ الاغی نمی تواند عر عر کند و بگوید من چهار پاهستم

این عر عر ها که پیامبر برای1400سال قبل است یا ، آن زمان علم پیشرفت نکرده بود ،،،، تو چه قدر علم داری؟؟؟ اصلا بگو ببینم علم چیست ؟؟؟  تو با این همه ادعا  یکی بیماری را می توانی اساسی  اساسی ،،، درمان کنی  از چه علمی صحبت می کنی   از علمی که تمامی  مبانی آن  غربی می باشد   در احادیث بسیار ذکر شده که در زمان ظهور امام زمان   تنها و تنها 2 حرف از 27 حرف علم کشف شده  بابا  عالم  بابا  قرص و دوا های خارجی  بابا  درمان  بابا  حکیم  خر وار خروار  مدرک های  یک من  یه غاز  روی هم کن یدونه سرماخوردگی رو درمان کن ببینم ..............

 

 خلاصه  عزیزان  به قدری خسته بودم که..... ولی بعد از حجامت به قدری سر حال شدم که .... شما ساعت و تاریخ آپلو ها رو ببینید متوجه می شوید که الآن که ساعت حدود 3 بامداد می باشد

 

همچنان مشغول انجام وظیفه ،، انشاء الله  و ثواب این کار خیر را هدیه می کنم به خودم و خانواده عزیزم و تمامی مسلمانان جهان و تمامی دوست داران اهل بیت و همه شهداء و امام راحل و تمامی علما که دین را به دست ما رسانده اند.

 

 







  پیام رسان 
+ خطر خطر خطر ریتا سنگال داکار ووو چرت وپرت


+ خطر خطر خطر ریتا خانم 23 ساله 3600000دلار سنگال داکار......


+ آخه شما بگید این کجای عدالته ... مدعی زیاده ، اما پای عمل که میاد خیلی ها می لنگن ...







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ