log
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فقط خدا
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 95/12/23 ساعت 8:52 ص توسط محمد جابر متوسل


کلاس استاد شیخ عباس تبریزیان ،،،،کاشف بزرگ گنجینه علم معجزه آسای طب اسلام 

ایشان 11 هزار حدیث طبی را در کتاب های منبع اسلام را جمع آوری و 4 جلد کتاب نوشته و درس می دهند 

11تا 12 در فیضه نماز خانه بزرگ 

صوت و نوشته های گفتاری ایشان در سایت  http://www.eshia.ir/ مراجعه و سایر دروس را انتخاب کرده (((( فهرست سمت راست))))

در سایر دروس سیدحسن ضیائی و استاد شیخ عباس تبریزیان............. بروید و دعای خیری به ما و نسل ما و همهمسلمین جهان داشته باشید.

 



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/23 ساعت 8:47 ص توسط محمد جابر متوسل


قرص خون اسلامی یا همان مرکب 6 ،،،،،،،،،،،معجزه اسلام عزیز است.



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/23 ساعت 8:46 ص توسط محمد جابر متوسل


جهان پر شده از مافیای قدرت و ثروت 

از هابیل و قابیل گرفته تا عمر و عثمان تا هاشمی و کروبی و فریدون منافق کثیف و دیوث سیاسی و دیوث های اقتصادی کشور

اگه ما مردم پشت مسلم را خالی کنیم ،،،،،،،،،، سر حسین به نی می رود!!!!!!!!!

اسلام عملی یعنی بهشتی که در همین دنیا شروع میشود سلامتی در اوج خودش ،،، ایمان و خدا محوری در زندگی ،،، خالی شدن غراءز حیوانی 

به صورت اسلامی و پاکترین شیوه اسلامی و در یک کلام سبک زندگی ایرانی اسلامی ،،،،،،،اینست مقام معظم رهبری!!!!!!



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/23 ساعت 8:35 ص توسط محمد جابر متوسل


می شود پیامبری بعد از عیسی بیاید و ادعای تمامی دین و اکمال دین را داشته باشد ،،،،اما از طب خبری نباشد..........

خدا لعنت کند آل یهود و امیه و ابو سفیان و تا امروز ،،،همه خاءنین را...نگذاشتند این علم الهی و وحیانی ، بشر را به سلامت برساند ، چون شیطان 

قسم خورده که همه را گمراه کند............................. تو خود حدیث مفصل بخوان از از این مجمل

سویق  سویق  سویق ،،،،،،،،،، معجزه دین است ..... بخوری بالا تنه قوی می شود 3بار بشوری تب را برطرف می کند و 7بار بشوری پاها را قوی می کند

اما باید بدانی که اگر زن حامله بیش از 40 روز ((((نباید بیش از 40 روز بخورد)))) خورد و فرزند او از قدرت زیاد جناغ سینه مادر را شکست ،،،، خود را ملامت کند.

پس برای زایمان معجزه امیز و سالم هفته ای یک قاشق خورده شود،،،،،،،،،،،،، خداوند تمامی دکتر های کثیفی که به دروغ می گویند بچه های شما مشکل دارند و باید سقط 

کنید را نیست و نابود کند.

سویق  سویق سویق  چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1 سبوس آرد کرده و با حرارت ملایم تفت داده تا بو داده شود 2 آرد همان سبوس را تفت داده تا بو داده شود و به نسبت حجمیو مساوی مخلوط کرده و معجزه پیامبر را در قرن 21 ببینید.

15 نوع سبوس داریم.

مهم ترین سبوس برای بسیاری از مشکلات کم خونی و درد های پریودی و حیض و امسال آن سبوس عدس عدس عدس البته ایرانی

مردم ایران زمین دلار آمریکا را با دارو های اسلامی ،،،،،، نا بود کنید.......... دارو های وارداتی و دارو های ایرانی که همه از خارج تهیه و یا دستور العمل آن ازخارج آمده جز خسارت هیچ ندارد 



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/23 ساعت 8:18 ص توسط محمد جابر متوسل


جهان امروز در پزشکی خود به شدت با شکست مواجه شد است.

معجزه اءمه در قرن 21 همین بس که تمامی مریضی های موجود را به راحتی در مان می کند.

عزیزان با توجه به تماس های فراوان ، باید توصیه های عمو می را در سایت گذاشته تا شما عزیزان راحت تر به آن دست رسی داشته باشید.

1. سیاه دانه در روایات ، تا کید به فرد خوردن دارد ، و از 7 به بالا تاکید شده. 7 و 9 و ... با هر قاشق عسل ، 7 سیاه دانه شمرده می شود و خورده می شود.

2. با سه قاشق عسل و همراه با 21 عدد سیاه دانه ،آپاندیس خود را درمان کنید ، البته 2ساعت قبل و بعد هیچ نخورید حتی آب ، و اگر خیلی درد شدیدی داشت ،نیم کیلو عسل 

برو بالا،،،،،،،نوش جان ، گوشت بشه به تنت ، عسل های گران و ارزان ملاک نیست ، خیلی خودتان را معطل نکنید بازاری هام مناسب است.



  



نوشته شده در تاریخ 95/2/19 ساعت 9:9 ص توسط محمد جابر متوسل


توضیحات و نیاز مندی هایی برای راهنمایی با شماره 09301293489

تشکر از حضور شما در وبلاگم.



  



نوشته شده در تاریخ 95/2/19 ساعت 9:4 ص توسط محمد جابر متوسل


ترجمه ج1 طب الرسول بخش : فضیلت علم طب


ما می دانیم که علم فقه و احکام شرعی فضیلت دارد ولی آیا علم طب فضیلت دارد؟ یا ندارد؟ پیامبر(ص) در میان کل علوم، علم طب را دومین علم دانسته اند که می فرمایند:« العلم علمان: علم الادیان و علم الابدان» یعنی: علم دو تا است، علم دین( فقه، احکام شرعی و اعتقادات) و علم بدن( طب). 

این برداشت را می توان کرد که علم طب فضیلت بسیاری دارد که پیامبر( ص) در بین کل علوم علم را دو تا دانسته اند و علم طب را در کنار علم دین آورده اند، البته چون بحث ما شبیه بحث فقهی هم می باشد نقض و اغراق هم دارد، می توان گفت که در اینجا منظور از «علم الابدان»فقط علم طب نیست بلکه هر علمی که منفعت آن بر می گردد به بدن مانند: فیزیک، شیمی و....، ولی ظاهر این روایت در کلام عرب به معنای علم طب است.

در روایتی دیگر امیرالمومنین(ع) می فرمایند:« العلوم اربعه: الفقه للادیان، و الطب للابدان، و النحو للسان، و النجوم لمعرفه الازمان» یعنی: علوم بر چهار قسم است: فقه برای دین، و طب برای بدن، نحو، و معرفت زمان، البته این ها به این معنا نیست که علم به همین چند تا علم خلاصه می شود، منظور نشان دادن اهمیت این علوم است.

 

 

ترجمه ج1طب الرسول بخش: شروع احتیاج انسان به علم طب

 

حال این سوال پیش می آید که انسان از چه زمانی به علم طب نیازمند شده است؟ از موقعی که انسان ها در این دنیا زندگی می کرده اند؟یا از زمانی که انسان ها یکجا جمع شده اند و به شکل شهر درآمدند؟ و  یا ...

می توان گفت: مانند برخی حیوانات وقتی در یکجا جمع شدند (مرغداری،گاوداری و... ) نیاز به درمان و دارو پیدا کردند و قبل از آن به این شکل نیازی نداشتند، آیا انسان هم به این شکل است؟ 


 

سوال یکی از حاضرین: اینکه ما بدانیم نیاز بشر به علم پزشکی از چه زمانی شروع شده از چه جهت اهمیت دارد؟

پاسخ استاد: خیلی مهم است اینکه اگر ما بدانیم نیاز بشر به علم ظب بخاطر جمع شدن بوده است آن هایی که امکان دارند باید برای سلامتی خود از شهر بیرون بروند. چیزی که مسلم است، افراد صحرا نشین با وجود تلاش زیاد و غذای سالمتر، مقاومت بیشتری نسبت به بیماری دارند و انسان شهرنشین به پزشک و بیمارستان و ... نزدیکتر است، حال کدام یک به سلامتی نزدیکتر هستند؟ نمی توان یکی را نام برد، باید از هر دو حالت کمی را قبول کنیم و باید بگوییم فرد روستایی دارای بدن مقاوم تر و احتیاج کمتری به پزشک دارد ولی فرد شهرنشین نیاز بیشتری به پزشک دارد و این را هم باید قبول کنیم که پزشکی رایج توانسته جلوی مرگ و میر مادران و نوزادان را بگیرد و اگر فرد صحرا نشین به بیماری سختی دچار شود به علت عدم دسترسی سریع به پزشک ممکن است جان خود را از دست بدهد.

حال این سوال پیش می اید که آیا انسان اول، به طب نیازی نداشته است؟ نمی توان این را گفت، زیرا حضرت آدم(ع) از یک جایی که دارای امکانات و ناز و نعمت بوده، آمده بر روی زمین با شرایطی سخت و فاقد آن امکانات بهشتی، در چنین شرایطی طبیعی است که انسان سریع بیمار می شود و نیاز به دارو و درمان پیدا می کند، مانند: انسان شهر نشینی که از شهر به صحرا( برای زندگی) برود.

در روایات آمده:« من طول بکاء آدم (ع) و ذبول بدنه و تناقص قامته و ذوبه بخروج الماء من بدنه بعد نزوله علی الارض، و تغیر المناخ و الظروف المعیشیه علیه»

 

یعنی: حضرت آدم(ع) آنقدر گریه کرده که آب از بدنش خارج شده و قامتش کوچک شده و طراوت بدنش کم شد.

 

 

 

 

ترجمه ج1طب الرسول بخش: پیدایش علم طب

 

ما نمی توانیم کسی را پیدا کنیم که برای اطلاع از خواص یک گیاه خود شخص آنرا آزمایش کند و معمولا به شنیده ها اکتفا می کند، زیرا گیاهان پراکندگی زیادی در دنیا دارند و هرکدام خاصیتی دارد و ممکن  است بعضی سمی باشد و فرد با امتحان آن بر روی دیگران و خود منجر به مرگ برخی شود و یا اینکه هر دارویی چگونه مصرف شود( دم کرده، جوشانده، ضماد و ...) چه زمانی، به چه مقدار و... عمر انسان آنقدر اجازه نمی دهد که بتواند تمام گیاهان را کشف کند و یا اینکه بتواند یک گیاه را برروی همه بیماری ها، روی افراد مختلف آزمایش کند، در حالیکه در قدیم تجهیزات آزمایشگاهی به شکل امروزی نبوده و ممکن بوده یک گیاه، برای فردی حکم مرگ او را داشته باشد و این کار معقول نیست، حتی اگر می توانست خواصی برای گیاهی بدست آورد چند خاصیت محدود را بیشتر نمی توانست بدست آورد و مهتر آنکه این ها در مورد داروهای مفرد است، برخی داروها مرکب است و از چند داروی مفرد تهیه می شود، از کجا می خواهد بفهمد که گیاه فلان کشور اگر با گیاه فلان کشور ترکیب شود چه اثری دارد؟ به میزان اندازه هر کدام را از کجا فهمیدند؟ میزان مصرف آنرا از کجا فهمیدند و ...

این امکان ندارد که بشر می توانسته هم به علم طب و هم به خواص گیاهان دست پیدا کند، ما که مسلمان هستیم عقیده داریم تنها راه آن وحی آسمانی است و به همین خاطر است که در حدیث آمده: «ان الله تبارک و تعالی اهبط آدم (ع) من الجنه و عرفه علم کل شیء، فکان مما عرفه النجوم و الطب» یعنی: خداوند وقتی حضرت آدم (ع) را از بهشت بر روی زمین نازل کرد علم هر چیزی را به او داده است، مهمترین آنها  علم ستارگان و علم طب است، و یا در روایات آمده که حضرت داوود(ع) و حضرت سلیمان(ع) در محراب عبادتشان هر روز گیاهی می رویید و در موردخواص آن می پرسیدند.


پس خداوند خودش علم طب را به حضرت آدم آموخته، که می توان

 گفت کسی نبوده که خود تجربه کند و این ایه که می فرماید« 
و علم
 ءادم الاسماء
» آیا این آموختن بصورت مستقیم بوده و یا اینکه این

 قدرت را در وجود آدم نهادند و آدم بر اثر تجربه این اسماء را فراگرفته؟ ما

 باید بگوییم حالت اول است و آموختن پیامبران بصورت مستقیم بوده

 است.





توصیه امام رضا ع برای ماه شباط


25بهمن الی 22 اسفند
...............................................


پرهیز:خوردن شیرینی خوب نیست{(کمتر مصرف شود
)(خصوصا شیرینی جات مصنوعی)}


خوراکیهای مفید:سیر.گوشت پرندگان وشکار.خوردن میوه های خشک(مویز.توت خشک و...)


رفتارهای مفید:جماع.حرکت و ورزش بسیار مفید است.







  



نوشته شده در تاریخ 95/2/19 ساعت 9:0 ص توسط محمد جابر متوسل


معرفی 4 جلد  کتاب طب الرسول

مجموعه کتب دارسه فی طب الرسول المصطفی شامل 4 جلد می باشد که توسط آیت الله شیخ عباس تبریزیان گرد آوری و در زمینه طب اسلامی به نگارش در آمده است مطالب ذکر شده در کتب طب الرسول فقط بر اساس آیات قرآن کریم.روایات و احادیث می باشد. لازم به ذکر است : احادیث و روایات موجود در 4 جلد طب الرسول طی سالیان دراز توسط استاد تبریزیان هم از نظر سندی و هم از نظر تجربی بررسی شده است.

موضوعات :

جلد 1 : شامل معرفی طب اسلامی و علل پیدایش انواع بیماری و...

جلد 2 : شامل خواص خوراکی ها در طب اسلامی.درمان های عمومی.حجامت و...

جلد 3 :شامل انواع بیماریهای و درمان های اختصاصی بیماری ها و...

جلد 4 :شامل حفظ الصحه(راه های افزایش طول عمر و پیشگیری از بیماریها) و...

 

 



  



نوشته شده در تاریخ 95/2/19 ساعت 8:53 ص توسط محمد جابر متوسل


  درمان سیاتیک(عرق النساءبدون هزینه براساس روایات شیعه

 


 

 

 

ناخن های هر دو دست و هر دو پا را گرفته. سپس ناخن ها را بصورت درهم و نا 
منظم به روی موضع در مسیر درد(معمولا پشت ران) قرار داده و روی آنرا ببندید تا یک شب الی سه شب.انشاءالله درد برطرف خواهد شد.


نکته1:ناخن ها باید مستقیم با پوست پا در تماس باشد و با قسمت تیز آن نگذارید.
نکته 2
 :اگر 26 ماه قمری شرع به انجام این کار کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت.انشاءالله

نکته 3 :در روایات و احادیث برای سیاتیک دعا هم وارد شده همچنین درمانی دیگر که برای موارد خاص وسیاتیک های شدید و مزمن استفاده می شود در طب اسلامی آمده که بشرط حیات در آینده خواهم آورد ولی در درجه اول بنای ما بر این است که درمانهای کم عارضه.کم هزینه.ودر دسترس طب اسلامی را معرفی کنیم 

منبع: کتاب طب الائمه

نکته4(نظر مدیر وبلاگ) : قابل ذکر است با توجه به تجربه بنده روش بیان شده در موارد شدید و مزمن هم جواب داده فقط ممکن است زمان اثر و میزان ماندگاری اثر آن بسته به شرایط بیمار متغیر باشد.

محکم کردن دندان لق شده

 

  سعد کوفی را آسیاب کنید سپس الک شود وتمام اطراف دندان لق شده را آغشته به پودر سعد کوفی کنید بماند تا دندان محکم شود.انشاءالله

 

 

درد دندان

میخک را آسیاب وسپس الک کنید و بالا و روی دندان بگذارید تا انشاءالله درد برطرف شود.

 

 

 

 

نکته(نظر مدیر وبلاگ):این روش ممکن است در درد دندان های خیلی شدید کامل درد را ساکت نکند که می توان بعد از تخفیف درد وخارج کردن پودر از دهان بعد از مدتی دوباره این روش را تکرار کرد

 

 

 

توصیه هایی پیرامون سلامت دندانها


1.ازخوردن ماهی وتخم مرغ درطول روز پرهیزشود(تازمانیکه یکی دفع نشده دیگری مصرف نشود)

2. قبل از خوردن شیرینی جات مقداری نان جویده و میل شود.

3.ازخوردن غذاهای سردبعدازغذاهای گرم پرهیز شود.

4.ازخوردن آب سردبعداز شیرینی جات پرهیزشود.

 5. هنگام خواب دهان خود را باز نگذارید.

6.در توالت دندانها را مسواک نزنید.

7.حداقل در روز باید دو بار مسواک زد (باچوب اراک) ویکبارمطمئن نیست.

و...

 

 

توصیه هایی پیرامون سلامت دندانها


1.ازخوردن ماهی وتخم مرغ درطول روز پرهیزشود(تازمانیکه یکی دفع نشده دیگری مصرف نشود)

2. قبل از خوردن شیرینی جات مقداری نان جویده و میل شود.

3.ازخوردن غذاهای سردبعدازغذاهای گرم پرهیز شود.

4.ازخوردن آب سردبعداز شیرینی جات پرهیزشود.

 5. هنگام خواب دهان خود را باز نگذارید.

6.در توالت دندانها را مسواک نزنید.

7.حداقل در روز باید دو بار مسواک زد (باچوب اراک) ویکبارمطمئن نیست.

و...

 

 

 


آپاندیس


50گرم سیاهدانه (آسیاب نشده )+100 گرم


عسل درجه یک مخلوط شود و در مدتی


کوتاه(چند ساعت) مرتب مصرف شود.

 

 

 

نکته:در جایی استاد فرمودند حتی خود عسل به تنهایی می تواند درمان کننده باشد ولی طبق مشورتی که با استاد کردم فرمودند : سیاهدانه با عسل هم درمان می کند ولی حداقل 50 یا 100 گرم عسل  باید باشد.

 

 

 

مشکلات کلیوی (ناشی از سردی)

 

1.زنیان+مغز گردو بطور مساوی(ازنظر وزنی) آسیاب وکوبیده شود

سپس پس از مخلوط کردن به اندازه یک پیاله شبها بمدت 10 شب

میل شود و هر شب بطور تازه تهیه و مصرف شود.


نکته:خوردن زنیان بخاطر تیزی و تندی که دارد کمی مشکل است ولی اگر با مغز گردو خوب آسیاب و مخلوط و کوبیده شود تقریبا مزه آنرا بکلی تغییر می دهد.


 

 درمانهای کمکی:قرار دادن این خوراکیها در برنامه غذایی موجب تسریع در روند بهبودی می شود.

2.خوردن آب زردک در طول روز(هویج رسمی یا هویج ایرانی)

3.خوردن پودرسنجد(مثلا یک قاشق غذاخوری صبح ویکی عصر)

 

 

درمان ریزش قطره قطره آمدن پیشاب(بی اختیاری ادرار)

اسپند(تخم اسپند)را شش بار با آب سرد و یک بار با آب گرم(آب جوشیده گرم)شسته و سپس در سایه خشک کنید و همچنین سپس مقداری روغن خالص کنجد به آن اضافه کنید و صبح ناشتا یک قاشق چایخوری از آن را میل کنید.

نکته1:در روایت روغن خالص یاسمین آمده که طبق نظر استاد رو غن کنجد می باشد.این روش باید تا حاصل شدن نتیجه ادامه پیدا کند البته قبل از اجرای این روش با طبیب طب اسلامی مشورت شود.

نکته2:اسپند گیاهی سمی است و هر کس برای هر نوع درمانی که می خواهد مصرف کند نباید آنرا نه آسیاب.نه کوبیده ونه بجود.

 

 

 

نکته3:مصرف اسپند تحت هیچ شرایطی در دوران بارداری مجاز نمی باشد

 

سرباز کردن دمل

دمل بهتر است درمان نشود مگر در شرایطی که چاره ایی جز درمان نباشد.

 

 

تخم کتان را آسیاب و الک کرده.سپس با سرکه

مخلوط شود تابصورت خمیر دربیاید و خمیر را روی

موضع دمل بگذارید و مدتی بماند انشاءالله دمل

سرباز می کند و اگر نشد می توانید طی مراحلی

مجددا انجام دهید.


نکته1:ترکیب فوق ممکن است باعث سوزش شود که مانعی ندارد.واگر دمل درقسمتی از بدن هست که ممکن است با سر باز کردن آن به زیبایی بدن آسیب بزند قبل از استفاده با طبیب حاذق باید مشورت شود.

 

چیزهایی که بر میل و توان جنسی می افزاید

1.خرمای برنی

2.انجیر

3.خربزه

4.پیاز

5.تخم مرغ(تخم مرغ محلی)

6.تخم مرغ+پیاز+روغن زیتون

7.تخم مرغ+گوشت(گوشت گوسفند)

8.حلیم

9.سویق+روغن زیتون

10.شیر+عسل

11.بوی خوش(بوی خوش طبیعی نه صنعتی یا شیمیایی)

12.شانه زدن موها

13.سرمه کشیدن

14.خضاب کردن

15.نوره کشیدن{(پودر بهداشتی مو بر)(نوره ایی که زرنیخ داشته باشد)}

16.و...
چیزهایی که برای سلامت و تقویت قلب مفید است

1.سیب 
2.سرکه(سرکه طبیعی نه سرکه صنعتی)

3.انار

4.عدس

5.به

6.گلابی

7.عسل

8.
بوی خوش(بوی خوش طبیعی نه صنعتی یا شیمیایی)

و...

 

 

 

درمان روماتیسم

1.به اندازه 2 کف دست انجیر خشک+یک کف دست تخم شنبلیله با 10 لیوان آب با حرارت متوسط بجوشد تا به نصف برسد.سپس آنرا صاف کنید و در یخچال نگه داری کنید. سپس روز در میان یک لیوان صبح ناشتا میل شود تا زمانی که در مجموع حدود یک قابلمه مصرف کنید(مثلا:15 الی20 لیوان که روز درمیان آن حدود یکماه تا 40 روز طول می کشد)


2.خوردن سیر در جیره غذایی

3.شب قبل از خواب چند عدد خرما خورده شود و به هیچ عنوان چیز دیگری نخورید مخصوصا مایعات مثل آب و...

4.داروی طریفل(انشاءالله روش تهیه و مصرف آن بعدا ذکر خواهد شد)

5.کاهش سردیجات(طبق نظر طبیب)

نکته:داروی طریفل ذکر شده با آن طریفل یا اطریفلی که در عطاری ها عرضه می شود متفاوت است.اگر دسترسی به داروی طریفل نداشتید موارد دیگر را انجام دهید که انشاء الله نافع است.

 

 




  



نوشته شده در تاریخ 95/2/19 ساعت 8:47 ص توسط محمد جابر متوسل


نمایندگان فروش داروهای طب اسلامی

 بسمه تعالی

با توجه به ادعای برخی از افراد در توزیع داروهای طب اسلامی زیر نظر آیت الله تبریزیان،

افراد مجاز به توزیع داروهای طب اسلامی معرفی شدند:

 

استان مازندران حجة الاسلام تقی نیا 09115793617

 

عاملان فروش در این استان:

 

- حجة الاسلام عباسپور داروخانه محمودآباد 09112134618

- خانم عابدی داروخانه بابل 09117136790

- آقای داداشیان داروخانه قائم شهر 09118993273

-شهر کرج آقای قاضی میرسعید

- شهر کرمانشاه آقای لارتی

- شهر آمل ، آقای یاسان

- شهر ساری ، آقای احمدی

- شهر تهران آقای محمودی

- شهر ایلام ، خانم  حدادی



  




  پیام رسان 
+ خطر خطر خطر ریتا سنگال داکار ووو چرت وپرت


+ خطر خطر خطر ریتا خانم 23 ساله 3600000دلار سنگال داکار......


+ آخه شما بگید این کجای عدالته ... مدعی زیاده ، اما پای عمل که میاد خیلی ها می لنگن ...







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ